søndag 26. april 2015

Praktisk informasjon

Hvor skal vi være?
Vielsen holdes i Frogner kirke
















Etter vielsen går turen videre til Ekebergrestauranten hvor det blir middag og bryllupsfest i 2 etasje med fantastisk utsikt over hele Oslofjorden og Oslo by
















Når skjer det?
Vielsen begynner 13.30. Ekebergrestauranten åpner dørene klokken 15 hvor det blir servert
aperitiff frem til middag. Middagen serveres ca. klokken 17.

Hvordan kommer jeg meg dit?
Kirken ligger i Bygdøy Allé 36. Se kart her. Vi anbefaler dere å benytte trikk, buss eller taxi mellom kirke og restauranten. Ekebergrestauranten ligger midt i Ekebergåsen og du finner trikkestoppen «Ekebergparken» rett utenfor. Det er muligheter for parkering utenfor Ekebegrestauranten. Se kart her.

Hvordan kommer jeg meg hjem?
Det går trikk fra Ekebergparken til Oslo sentrum frem til klokken 00:15. For de som blir til festen slutter kl 03.00 så blir det bestilt maxi taxi som tar turen gjennom Oslo.

Hva skal jeg ha på meg?
Kleskode: Mørk dress, men du kan gjerne bruke smoking også.

Kontaktliste:

Torbjørn: 47295404
Linda: 92034359
Toastmaster: Joachim Sagen: 95756723

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar